Podmienky zápisu pre školský rok 2023/2024

Organizácia školského roka

Školský polrok začína 18.9.2023 a končí  31.1.2024. Vyučovanie sa nekoná počas štátnych sviatkov, dní pracovného pokoja  a cez školské prázdniny. V celkovom počte plánovaných hodín je táto skutočnosť zohľadnená.

Počet vyučovacích hodín

Poskytovateľ sa zaväzuje garantovať predpokladaný počet odučených hodín počas polroka.
Minimálny počet odučených hodín pri jednotlivých typoch kurzov je nasledovný: 

  • jazykový kurz 2×60 minút týždenne – 31 hodín
  • jazykový kurz 1×90 minút týždenne – 22,5 hodín
  • jazykový kurz 1×60 minút týždenne – 15 hodín

Cena jazykového kurzu

Školné závisí od počtu žiakov v skupine. Maximálny počet žiakov v skupine je 10. V prípade, že sa vytvorí skupina s nižším počtom členov, poskytovateľ je oprávnený zvýšiť školné, (pri zachovaní pôvodnej hodinovej dotácie),  prípadne skrátiť dĺžku školského polroka. Poskytovateľ je oprávnený zrušiť kurz  v prípade, ak sa prihlási taký počet záujemcov, pri ktorom sa poskytovanie výučby stane nevýhodným.

Úhrada školného

Záujemca vstupuje podpisom prihlášky do záväzného vzťahu a súhlasí s úhradou školného vo výške stanovenej poskytovateľom. Úhrada školného za prvý polrok školského roka 2023-24 je najneskôr do 18. 9. 2023 (s výnimkou, keď sa záujemca dohodol s poskytovateľom inak).  V cene nie je zahrnutá študijná literatúra. Kapacita kurzov je obmedzená a prednosť majú účastníci, ktorí podpíšu záväznú prihlášku a uskutočnia úhradu školného. Pokračujúci študenti, ktorí sa prihlásili do kurzov v júni, uhradia školné do 2 týždňov odo dňa, kedy dostali Prihlášku a informácie o spôsobe úhrady a výške školného v prvom polroku školského roka 2023-24. 

Storno poplatok

 

Poskytovateľovi vzniká právo na zaplatenie storno poplatku  vo výške 50% ceny kurzu, ak záujemca odstúpi písomnou formou od Prihlášky do 18.9.2023 a 100% ceny kurzu, ak záujemca odstúpi písomnou formou od Prihlášky po 18.9.2023.  Poskytovateľovi nevzniká právo na zaplatenie storno poplatku, pokiaľ záujemca písomnou formou odstúpi od prihlášky v lehote 3 kalendárnych dní odo dňa jej podpísania.

Zánik prihlášky

Prihláška zaniká písomnou dohodou, odstúpením zo strany záujemcu (viď Storno poplatok), alebo odstúpením zo strany poskytovateľa. Poskytovateľ môže odstúpiť od Prihlášky písomným vyrozumením v prípade, ak (a) dôjde k zrušeniu kurzu, (b) záujemca svojím konaním ruší výučbu, alebo znemožňuje normálny priebeh vyučovania, (c) koná v rozpore s ustanoveniami Prihlášky, (d) bez vedomia a súhlasu dotknutej osoby/osôb robí audio/audiovizuálne záznamy počas vyučovania a zdieľa ich.

Prihláška do 2. polroka

 

V prípade, že záujemca nemieni pokračovať v kurze v druhom polroku, teda chce odstúpiť od Prihlášky, je povinný písomnou formou túto skutočnosť oznámiť poskytovateľovi najneskôr do 22.1.2024. Ak tak neurobí, poskytovateľ predpokladá, že má záujem pokračovať a poskytovateľovi vzniká právo na zaplatenie storno poplatku vo výške 100% ceny kurzu. 

Iné ustanovenia

Záujemca nemá právo požadovať od poskytovateľa akúkoľvek finančnú, alebo inú kompenzáciu bez ohľadu na dôvody neúčasti na vyučovaní. Neúčasť záujemcu na výučbe nie je dôvodom na zníženie ceny kurzu. Vyučovacie hodiny, na ktorých sa záujemca nezúčastnil, nie je možné nahrádzať, alebo prenášať do iného polroka.

Poskytovateľ je oprávnený zmeniť termíny, v ktorých majú byť záujemcovi poskytovaná výučba cudzieho jazyka.

Poskytovateľ nepreberá hmotnú zodpovednosť za osobné veci na vyučovaní aj mimo neho.

Záujemca berie na vedomie, že poskytovateľ pri spracúvaní osobných údajov postupuje v súlade so zákonom 18/2018 Z.z. o ochrane osobných údajov a nariadením Európskeho parlamentu a Rady EÚ 2016/679 o ochrane fyzických osôb pri spracúvaní osobných údajov a o voľnom pohybe takýchto údajov. Záujemca svojim podpisom poskytuje súhlas so spracovaním svojich osobných údajov (meno, priezvisko, bydlisko, dátum narodenia, atď.) a prehlasuje, že sa oboznámil s informáciami o ochrane osobných údajov fyzických osôb na webovej stránke poskytovateľa.

Iné ustanovenia

Prihláška nadobúda účinnosť a platnosť okamihom jej podpísania poskytovateľom a záujemcom. Prihláška sa vyhotovuje v dvoch kópiách, jedna pre záujemcu a jedna pre poskytovateľa. Záujemca a poskytovateľ súhlasia s obsahom Prihlášky a záväzkov z nej vyplývajúcich, čo potvrdzujú svojimi podpismi.